Prowadzenie i koordynacja projektów biznesowych i operacyjnych od koncepcji do wdrożenia
Wsparcie zarządu w realizacji strategii i rozwoju firmy
Tworzenie harmonogramów, monitorowanie postępów i nadzór nad terminowością realizacji i budżetem
Udoskonalanie procesów operacyjnych i biznesowych w celu zwiększenia efektywności
Zarządzanie przepływem informacji i komunikacją między działami
Nasze wymagania:
Minimum 2-3 lata doświadczenia jako Project Manager ( mile widziane w środowisku produkcyjnym lub międzynarodowym)
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie biznesowe
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Samodzielność w podejmowaniu decyzji i realizacji projektów
Elastyczność, proaktywność i nastawienie na rozwój
Co oferujemy?
O firmie
Prześlij nam swoje CV!
Wykorzystujemy pliki cookie, aby umożliwić prawidłowe działanie i bezpieczeństwo naszych witryn oraz aby móc oferować jak najlepszą obsługę użytkowników. Klikając Akceptuję, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies do celów reklamowych i analitycznych.